dilluns, 3 de novembre del 2008

CANÇÓ DE PLUJA...



Cançó de plutja
Lluis el Sifoner

De tot el que tinc,

de tot el que vull

tan sols un record
que no em fa profit

la llarga tristor
i el resentiment

de no haver pogut
tindre´t a prop meu.

Te´n vares anar sense haver estat

no has dit el perque ni mai no ho diràs

després no hem segut res que es puga dir

sols erem dos morts trepitjant la nit.

La nit s´ha finit
allò nostre també

ara tu ets por,

i jo soc "al vent"

ni falta que fa
que parles amb mi

serem sols cançó
que no tindrà fi.

Serem un poema
que ningú no ha fet

un gest que fa riure

i plore i no vens

i un dia no lluny

que el món siga roig

i sols la bandera

em porte avant.

Serem la cançó cantada cridant

estrofa sens versos poema incordiant

després sols després

serém els amants

de versos que hem fet

sofrint i lluitant.