dijous, 19 de novembre del 2009

La recent casadeta

Una recent casadeta
es lamentava plorant
"ma mare té la culpa
de lo que m’està passant"

M’ha casat amb un vell
que té molts diners
però té una flauta
que no li val res

Per què vull tantes pessetes
si a mi no me fan profit
i si me pica la viola
Me la rascaré amb lo dit

Pareixc una bleda
en un camp de secà
que si no la reguen
no pot espigar

Em buscaré una criat jove
i el motoret regará
Treurà l’aigua fresca
i l’hortet amb saó
i d’eixa manera
creixerà el meló

i d’eixa manera
creixerà el meló

i d’eixa manera
creixerà el meló.


"La recent casadeta" és una cançó popular que es canta a Pedreguer.

vos afegixc el link d'aquesta cançó cantada per Lluís el Sifoner:
http://www.youtube.com/watch?v=MaZIHm78Uf8

1 comentari:

Marc Cerdà i Domènech ha dit...

I un matí, em vaig llevar, cansat, endormiscat, buscant un raig de llum per la finestra. I buscant una persona em vaig dir: on està la xiqueta que vaig conèixer en poblet anomenat Pedreguer?

La vaig seguir buscant, pensant, remirant sota els armaris, on està?

De cop entre les fotografies, la vaig trobar en el lloc menys esperat. Estava buscant també quelcom, ella buscava la sortida de una preciós laberint al barri d'Horta.